השאלה "איך לנהל משבר ברשתות חברתיות?" גוררת לא פעם את התשובה המיידית: "להוריד את הראש וזה יעבור". ואכן, להוריד את הראש הוא אולי הטיפ הכי נפוץ לניהול משברים ברשתות חברתיות. ראוי להודות שלפעמים הוא מצליח. לפעמים.
הסרטון הראשון בערוץ היוטיוב של המשבריסט מסביר למה כדאי לקחת את הטיפ הזה בערבון מוגבל, לחשב מסלול מחדש ולהימנע מלהתבסס על טיפ שלפעמים עובד ולפעמים לא – במיוחד כשיש סיכוי מאוד גבוה שהוא לא יעבוד.
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – המופע של תיאטרון הטרור
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
- מהי "הסערה ברשת" של זארה ומה היא יכולה לעשות?
- האיום המשפטי של דיפלומט על גיא לרר התפוצץ להם בפנים
4.4 7 votes
Article Rating