דני בולר הוא אחת התופעות הכי מעניינות בטיקטוק. הוא לוקח מדע וידע והופוך אותם לתוכן נגיש, מעניין וגם ויראלי. לערוץ הטיקטוק שלו ask dani יש למעלה מ-130 אלף עוקבים ו-5 מיליון לייקים, שהושגו במשך פעילותו – נתון מאוד מכובד לערוץ מסוג זה.
הבן אדם עונה כמעט על כל השאלות ששואלים אותו ובעידן שבו אנחנו חיים, יש שאלות שהתשובות עליהן יעוררו חוסר נחת ואף התנגדות. ההתנגדות הזו לא פעם מתורגמת לשיימינג ולפעמים גם לבריונות רשת.
וזו סיבה מספיק טובה להתארח בסערה ברשת, הפודקאסט של המשבריסט
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – המופע של תיאטרון הטרור
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
- מהי "הסערה ברשת" של זארה ומה היא יכולה לעשות?
- האיום המשפטי של דיפלומט על גיא לרר התפוצץ להם בפנים
מה אפשר ללמוד מהפודקאסט עם דני בולר?
הערוץ של דני בולר עוסק במדע, קידמה וברצון לדעת. זה מה שהניע את דני וזה מה שמניע אותו, והדבר המדהים הוא שגם כשדברים מסתבכים, זה גם מה שעדיין חשוב לו. כך יצא שגם כשהוא נתפס בטעות, הוא העלה סרטון שבו הוא מודה שהוא טעה והביע שמחה על כך – וזו היתה שמחה אותנטית, אמיתית. הסיבה היא שמה שהיה חשוב לו יותר מהאגו שלו, זו היכולת ללמוד דבר חדש ולשף את זה לעוקבים שלו.
בשיחה עצמה נגענו בקהלי יעד, באסטרטגיה ובשאלה למי לפנות ומיהו הקהל החשוב – אלו שאלות מהותיות מאוד לא רק למשפיעני רשת אלא גם לעסקים, למותגים עצמיים, למותגים בכלל וכן, גם לגולשים וגולשות רגילים.
מומלץ להאזין: