EN

assaf@hamashberist.co.il
054-6699308

השנינות של שטראוס ברשת – ציפי צ'סטר

שירות לקוחות בעידן הרשתות החברתיות הפך להיות מורכב יותר. אם פעם התגובה היתה מגיעה באפיק דיסקרטי, היום היא מגיעה פומבית, ברשת ויכולה להגיע ברשת ולצבור אהדה, תלונות נוספות וליצור נזק למוניטין של המותג או העסק – לא משנה הגודל.

הפרקטיקה שהתפתחה היא לחלק בין מי שיוצר את התוכן "המגניב" לדף לבין מי שמטפל ב"תיק" הזה של לענות ללקוחות, אבל דומה שציפי צ'סטר, מנהלת שירות הצרכנים של שטראוס, שברה את הפרקטיקה ומצאה את הדרך לענות באופן ענייני, משעשע ומצנן, ושווה להקשיב לתובנות שלה ולמה שיש לה לומר.

4.4 7 votes
Article Rating
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כתבו לי

הרשמה לעדכונים על תגובות
התראה של
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x