למנהלי ומנהלות קהילות יש אחריות. השאלה היא מהם הגבולות שלה. מצד אחד יש את חברי וחברות הקהילה שמעוניינים בחופש מוחלט, מצד שני ישנם בעלי עסקים ועורכי דין שהאחריות הזו מהווה הזדמנות עבורם לצמצם ואף למנוע ביקורת.
כדי להתמודד עם האחריות הזו קהילות פייסבוק מציבות בחוקי הקבוצה תנאי שאסור לבצע שיימינג. זו אמירה יפה אבל היא מתעלמת מהמציאות: שיימינג הוא אחד הכלים המשמעותיים בחייה של קהילה ולכן לא באמת ניתן למנוע אותו. אגב, לרוב הכוונה היא לבריונות רשת.
הפרק השני עם עו"ד יורם ליכטנשטיין עסק בפצצה: סוגיית האחריות של מנהלי ומנהלות קבוצות על שיימינג בקבוצה שאותה הם מנהלים. אז מה מותר ומה אסור למנהלי קהילה, ומה נכון ולא נכון.
מומלץ להאזין לפרק הקודם, שמפרק את המונח שיימינג ומציב את הגבול בינו לבין לשון הרע וגם למדריך למנהלי קהילות, שפורסם כאן בבלוג.
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – המופע של תיאטרון הטרור
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
- מהי "הסערה ברשת" של זארה ומה היא יכולה לעשות?
- האיום המשפטי של דיפלומט על גיא לרר התפוצץ להם בפנים
4.4 7 votes
Article Rating