שאלתי את יונתן איבגי, סמנכ"ל סחר ב-DHL אקספרס ישראל, איך מרגיש מנהל שיווק בזמן משבר?. התשובה הקצרה היא לא טוב. התשובה הארוכה היא שיחה מעניינת על מאחורי הקלעים של ההיערכות למשבר והניסיון להדביק את התרחישים האינסופיים שיכולים להתרחש, כולל מקרה שאיש לא צפה, בו הופץ סרטון שבו שליח מחברה מתחרה זרק טלוויזיה מעל גדר.
יונתן איבגי מביא לפרק הזה ניסיון של 14 שנים כמנהל סחר – שיווק ומכירות, בעברית – של הנציגות הישראלית במותג השליחויות הבין לאומי DHL. דיברנו על הבדידות של מנהל השיווק, האחריות שרובצת לפיתחו, מעמדו והתחושה שלא משנה באיזה שדה המשבר, התחושה היא שכולם אומרים לו – או לה – מה לעשות.
היתה לי התלבטות האם להעלות את הפרק הזה ולא בגלל התוכן אלא בגלל תקלה טכנית במיקרופון של יונתן. החלטתי שהתוכן שווה את זה ואני מתנצל על התקלה.
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – המופע של תיאטרון הטרור
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
- מהי "הסערה ברשת" של זארה ומה היא יכולה לעשות?
- האיום המשפטי של דיפלומט על גיא לרר התפוצץ להם בפנים
4.4 7 votes
Article Rating