משבר הקורונה מילא את הפיד ואת תיבת הדואר האלקטרוני שלנו בקלישאות. הבולטת שבהן היא שמשבר הוא הזדמנות והגיע הזמן לומר את זה בבירור: משבר הוא לא הזדמנות.
משבר מביא איתו קושי, משבר מביא איתו סערה ונזקים, בשום פנים ואופן אין בו הזדמנות. אז למה אנשים נוטים להתבלבל ולחשוב שמתחבאת שם הזדמנות? לפעמים הרומנטיקה מנצחת, לפעמים האמונה מנצחת ולפעמים חוסר האבחנה הוא זה שמוביל.
עצם העובדה שלפעמים אנשים ומותגים צומחים ממשברים לא אומר שהסיבה לצמיחה היא המשבר. מבט מקרוב ובחינת התהליכים שקרו במהלך המשבר יגלו שהצמיחה לא היתה בגלל המשבר אלא בגלל משהו אחר שקשור במשבר.
מה שמייצר את ההזדמנות הוא לא האירוע המשברי אלא דרך ההתמודדות. מלימונים עושים מיץ לימון, בשביל לימונדה צריכים עוד מרכיבים ובסרטון הזה נדבר על ההבדלים ועל הדרך שבה ניתן להכין לימונדה ממשבר.
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – המופע של תיאטרון הטרור
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
- מהי "הסערה ברשת" של זארה ומה היא יכולה לעשות?
- האיום המשפטי של דיפלומט על גיא לרר התפוצץ להם בפנים
4.4 7 votes
Article Rating