EN

assaf@hamashberist.co.il
054-6699308

למה צריך ניהול מוניטין ברשת בניהול משברים?

משבר משאיר עקבות: עדויות וזיכרונות ברשת, התבטאויות ברשת וכתבות בכלי התקשורת. כל אלו מקשים על מי שעבר משבר לסיים את שלב החזרה לשגרה ולחזור למסלול או לצמיחה. יהיה מי שיחשוב שלגיטימי לפתוח דף חדש, יהיה מי שיחשוב שלא, אבל התעשייה של ניהול מוניטין ברשת קיימת, בועטת ונמצאת שם ברקע – בדרך כלל בלי שאנחנו שמים לב.

הרעיון של ניהול מוניטין ברשת הוא די פשוט: ניסיון להשפיע על התוצאות שמוצגות לגולש בעת חיפוש ברשת. העבודה הקשה היא להשפיע על המידע שנוגע למותג או אישיות מסויימת, כך שיציג את התוכן החיובי יותר. היות ומדובר בניסיון שליטה על תוצאות החיפוש, לא פעם השימוש בו נעשה אחרי שהמשבר חלף, אבל יש גם יוצאים מהכלל.

יצא לי לשתף בעבר פעולה עם רן בלייר, הבעלים והמנכ"ל של פספרטו, וחשבתי שהוא יוכל לתרום למאזיני ומאזינות הפודקאסט של המשבריסט. יכול להיות שלא הצלחנו לגרד את כל מערכת הדאטה, השיקולים והכלים שהתחום עוסק בו, אבל היה מרתק. ועדיין, אם תכתבו בתגובות הערות, אולי בבוא היום נשלים את החוסרים בפרק נוסף. 

הראיון עם רן בלייר

4.4 7 votes
Article Rating
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כתבו לי

הרשמה לעדכונים על תגובות
התראה של
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x