קיבלתם פנייה מאתגרת בנכס הדיגיטלי שלכם או שאילתא מכלי תקשורת ועכשיו צריך להגיב? באנציקלופדיה הלא כתובה על איך להגיב נכון לפניות עיתונאים (וגם לתגובות ברשת) תמצאו שאחד הכללים המובילים במתן תגובה הוא הקפדה על "נכון או לא נכון תקשורתית".
הכלל הזה כבר לא רלוונטי כמו פעם ובזה עוסק הסרטון הזה. בגדול, הסיבה לכך היא פשוטה: אין דבר כזה יותר: נכון לכלי תקשורת אחד הוא לא נכון לכלי תקשורת אחר וממש לא בטוח שהוא מתאים לקהל שלכם
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – המופע של תיאטרון הטרור
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
- מהי "הסערה ברשת" של זארה ומה היא יכולה לעשות?
- האיום המשפטי של דיפלומט על גיא לרר התפוצץ להם בפנים
4.4 7 votes
Article Rating