איך שומרים על מוניטין? מה הסיכון – הפודקאסט של דלויט

מוניטין הוא אחד הערכים הכי לא מוחשיים והכי חשובים שיש למותג, לחברה או לעסק. מוניטין הוא זה שיקבע החלטות רכישה, הוא זה יקבע את הנכונות של הלקוחות להקשיב, לנסוע, להגיע, לתת הזדמנות בטוב ובעיקר הוא זה שיקבע האם תקבלו הזדמנות גם כשהמותג ברגעים קשים.

אנחנו נוטים להפחית מחשיבותו של מוניטין, לסכן אותו מהר מדי, לחשוב שהוא מובן מאליו. אבל הוא הרבה יותר חמקמק ממה שנראה והדרך לשחזר אותו היא הרבה יותר ארוכה וקשה מאשר הדרך לבנות אותו. זו הסיבה שבחברת הייעוץ הבינלאומית דלויט החילטו להקדיש פרק מיוחד למוניטין בפודקאסט שלהם, מה הסיכון.

בשיחה של המשבריסט עם חגי מירקין, מנג'ר בפרקטיקת ניהול הסיכונים בדלויט, ועו"ד מורן שר הירש, מנחת סדנאות והרצאות בנושאי ניהול קונפליקטים ומו”מ, דיברנו על הקושי לתמחר מוניטין ועל פוטנציאל הנזק של מוניטין שלילי.

מה הסיכון במוניטין?

נושאים נוספים שעלו בשיחה: מהו המושג הזה שנקרא 'מוניטין'? האם ניתן למדוד אותו? איך מנהלים את סיכון המוניטין והאם ישנם כללים ברורים לניהול משברי מוניטין? בפרק זה ⁠אירחנו את חגי מירקין, מנג'ר בפרקטיקת ניהול הסיכונים בדלויט, ואסף שמואלי ("המשבריסט"), מומחה לניהול משברים ברשתות חברתיות⁠. מגישה: מורן שר הירש.

5 1 vote
Article Rating

אולי יעניין אותך גם

כתבו לי

הרשמה לעדכונים על תגובות
התראה של
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x