את רות עפרוני הכרתי אחרי הפוסט שהיא כתבה על דודה של סול, פוסט שתיאר רגע אנושי יוצא דופן עבורנו, פוסט שהצליח להיות ויראלי באופן שאף אחד לא חזה. אולי חוץ מרות.
נכון, היא לא צפתה את נתוני התפוצה של סטטוסים מצייצים, אבל היא תכננה את הכתיבה שלה כדי שזה לא יישאר רק אצלה. במילים אחרות, היא פיצחה את הקוד של הפיימינג, שבעידן של משברי רשת הוא גם הקוד של השיימינג.
הפרק הזה עוסק בקוד של הפיימינג, בחומרים שמהם הוא עשוי – אותם מרכיבים שאם תזהו אותם נכון, תדעו להיערך לפרגון יוצא דופן, אבל מההיבט המשברי תדעו גם מתי אתם צריכים לעצור את הכל ולזהות משבר רגע לפני שהוא פורץ.
החדשות הרעות: אם הלקוחות שלכם מאזינים לפרק הזה, הם גם יידעו איך ליצור אותו.
רות עפרוני, מנהלת מחלקת טלוויזיה בחברת ההפקה גרינפרודקשיין וכותבת מוכשרת, פותחת את העונה השנייה בפודקאסט סערה ברשת וזו הולכת להיות עונה עם משברים ומרואיינים ומרואיינות מעניינים.
תגבירו
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – המופע של תיאטרון הטרור
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
- מהי "הסערה ברשת" של זארה ומה היא יכולה לעשות?
- האיום המשפטי של דיפלומט על גיא לרר התפוצץ להם בפנים