EN

assaf@hamashberist.co.il
054-6699308

איך דאטה ברשת משפיע על ניהול משברים?

אומרים שהכתובת כתובה על הקיר, השאלה היא עד כמה אנחנו עוים מאמץ לעבור ליד הקיר כדי לקרוא את הכתובת הזו?

ניטור ברשת הוא אחד הכלים שמאפשרים לקרוא את הכתובת בכל מיני קירות, בכל רחבי הרשת. המהירות והמיידיות שבהן משבר מתפשט ברשתות חברתיות הגבירו את החיוניות של הכלי הזה, לפני משבר, בזמן משבר וגם לאחריו, בתהליך בקרת הנזקים.

ועדיין, הרצון שלנו לקבל תמרור אזהרה מהלא נודע גורם לנו לא פעם להתעלם ממידע שנמצא שם ולפספס הזדמנויות כלכליות שנמצאות שם.

אחרי שמיסד את תחום הניטור בישראל ועם תובנות של למעלה מ-15 שנות ניסיון, צביקה ונדר, המנכ"ל והבעלים של מכ"ם איסוף וניתוח מידע, הגיע לפודקאסט סערה ברשת. דיברנו על הדאטה שנמצאת שם, על ההזדמנויות שהרשת מעניקה ועל החסמים של מותגים למנף אותן. 

הריאיון עם צביקה ונדר

4.4 7 votes
Article Rating
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם

כתבו לי

הרשמה לעדכונים על תגובות
התראה של
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x