אומרים שהכתובת כתובה על הקיר, השאלה היא עד כמה אנחנו עוים מאמץ לעבור ליד הקיר כדי לקרוא את הכתובת הזו?
ניטור ברשת הוא אחד הכלים שמאפשרים לקרוא את הכתובת בכל מיני קירות, בכל רחבי הרשת. המהירות והמיידיות שבהן משבר מתפשט ברשתות חברתיות הגבירו את החיוניות של הכלי הזה, לפני משבר, בזמן משבר וגם לאחריו, בתהליך בקרת הנזקים.
ועדיין, הרצון שלנו לקבל תמרור אזהרה מהלא נודע גורם לנו לא פעם להתעלם ממידע שנמצא שם ולפספס הזדמנויות כלכליות שנמצאות שם.
אחרי שמיסד את תחום הניטור בישראל ועם תובנות של למעלה מ-15 שנות ניסיון, צביקה ונדר, המנכ"ל והבעלים של מכ"ם איסוף וניתוח מידע, הגיע לפודקאסט סערה ברשת. דיברנו על הדאטה שנמצאת שם, על ההזדמנויות שהרשת מעניקה ועל החסמים של מותגים למנף אותן.
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – המופע של תיאטרון הטרור
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
- מהי "הסערה ברשת" של זארה ומה היא יכולה לעשות?
- האיום המשפטי של דיפלומט על גיא לרר התפוצץ להם בפנים
4.4 7 votes
Article Rating