התנהגות של עובדים ברשת עלולה להפוך לכאב ראש של כל שדרת הניהול, כולל המנכ"ל.ית. לפעמים מדובר בשיימינג שנעשה לעובד בעקבות תיפקודו ולפעמים המעסיק מוצא את עצמו מבוייש ואף נכנס למשבר רשת, בגלל התנהגות של עובד בחייו הפרטיים – אלו התחומים של עו"ד שירה להט.
מה צריך המעסיק לעשות במקרים מסוג זה? מה אומר החוק? איך זה משפיע על מקום העבודה ועל מיתוג המעסיק שלו? עו"ד שירה להט, מתמחה בדיני עבודה ושותפה במשרד ארנון ושות' התארחה בפודקאסט סערה ברשת, לפרק חובה על יחסי עבודה ברשת
- על כלבלב לבן קטן ופיג'מות ורודות – תיאטרון הטרור של חמאס
- ההסברה הישראלית צריכה לאתחל את עצמה
- כל מותג צריך להיערך לשעת משבר, משום מה ההסברה הישראלית לא עשתה את זה
- מה קורה לחוויית הלקוח בזמן משבר?
- ניהול המשבר של שטראוס עבר לשלב החזרה לשגרה
4.4 7 votes
Article Rating