תודה למרצים, לטאבולה ולכל המשתתפים – היה נהדר. נתראה במיט-אפ הבא של המשבריסט

הכל התחיל כשארגון החמאס יצא לקמפיין טוויטר תחת ההאשטג #AskHamas ואני חשבתי שזה רעיון גרוע. זה באמת היה גרוע ולכן החלטתי לכתוב ולהתמקד במשבר הרשת ובנסיבות שלו.

מאז נכתבו כ-100 טורים, בבלוג עברו כמה עשרות אלפי קוראים, אתר דה מרקר חיבק והביא את הבלוג לקהלים חדשים אבל כל אלו לא היו קורים בלי הקהילה המדהימה שקמה לעמוד הפייסבוק של המשבריסט.

ולכן, האירוע שמתוכנן ל-13.3 הוא לא הרמת כוסית אלא מה שהבלוג הזה התכוון לעשות מהרגע הראשון: ליצור ערך עבורכם והתוצאה – טיל:

מה במשבצת?
אסף שמואלי, בלוג המשבריסט

איך נולד משבר ברשת? פלוס כמה מילים על הבלוג

ד“ר ליאור אונגר, יו”ר פורום המתמחים בהסתדרות הרפואית בישראל:
שיימינג ככלי במאבק על בריאות הציבור

רן בר-זיק, מתכנת בכיר ובעל הבלוג אינטרנט ישראל:
איך השתמשתי בעקרונות הביוש כדי לעצור את חוק הפורנו (וגם להביך את השר ארדן)

ענת לב קונפורטס, דוברת אוניברסיטת בר אילן ולשעבר מנהלת יחסי ציבור ודיגיטל בשטראוס:
מה עושים כשקמפיין מסתבך – על ההתמודדות של שטראוס עם מחאת הקונדיטורים

אלירן בן יהודה, מנהל אזור ישראל ודרום אפריקה Taboola:
איך תוכן יכול לעזור בזמן משבר

מיה זיו סילבר, מנהלת הסושיאל והקריאטיב של כאן דיגיטל:
איך מתמודדים עם מאות אלפי אוהדי כדורגל זועמים בזמן מונדיאל 2018 במשבר ה-4K?

ליבי טישלר, סגנית דובר עיריית תל אביב-יפו:
יצירת משבר מדומה ככלי שיווקי – משתלם או מקומם?

* הכניסה חופשית בהרשמה מראש בלבד.

ההזמנה לאירוע 4 שנים למשבריסט