בלוג המשבריסט

ניהול משבר הקורונה מדגים למה אסור להקשיב רק לגורם מקצועי אחד

אין לי מידע פנימי או שונה ממה שמונח בפני כולנו. אבל מהמידע שיש, יש כאן יותר מדי סימני שאלה ולכן הטור הזה שונה ומתבסס על אנלוגיה על ניהול משברים אחרים…

תשכחו מזה: משבר הוא לא הזדמנות

סביר להניח שאם אתם צורכים מדיה מסורתית או חברתית, נחשפתם לתוכן המבטיח לכם שמשבר הוא הזדמנות ושכל מה שאתם צריכים זה לנצל אותו. השיח והפרסומות ברשת מלאים בסיפורים והמלצות על…

הקורונה היא לא משבר בריאותי – היא משבר כלכלי

בואו נבהיר משהו אחת ולתמיד: מבחינה בריאותית, ההגעה של נגיף הקורונה לישראל וההתפשטות שלו במדינה היא אתגר משמעותי וחריג בחומרתו, אבל זה עדיין לא משבר. האתגר הזה מותח את מערכת…

חמשת הטיפים הנפוצים להתמודדות עם משבר רשת

זה לא משנה אם אתם בעברית או באנגלית, חיפוש בגוגל בשאלה איך מתמודדים עם משבר רשת יביא אתכם לרשימה של 5 טיפים, המלצות או אם תרצו: כלים. כדי לחסוך לכם…

מה הקשר בין ניהול משבר רשת לבין צמיחה-פריצה?

ביומיים לאחר שנוסע הורד בכוח מטיסת יונייטד איירליינס ב-9.4.2017, המשיכה מניית יונייטד לצנוח והסבה למשקיעים הפסד של 1.440 מיליארד דולר. על המטוס לא היה אף עיתונאי או כלי תקשורת ועדיין…

כאן מביכים? בואו נדבר על ניהול מדיה חברתית ב-2020

המודל הראשון בתורת ניהול המשברים ברשתות חברתיות שאף לאפס משברים. הגישה התבססה על תובנה פשוטה: אנחנו חשופים 24/7 וכל אחד יכול לכתוב משהו, בכל שעה, מכל מקום ולכן עלינו להיערך…

סיכום עשור של משברים ברשתות החברתיות

עם כל הכבוד לנטייה שלנו לסכם ולסגור קצוות כשהשעון מתאפס, להיסטוריה יש את הקצב שלה. כמו שהסיקסטיז התחילו למעשה ב-1959 – השנה בה באדי הולי מת, צ'אק ברי נכנס לכלא,…

יוזמת החרם על אסם עוד עלולה להחליש את נתניהו

לפי כל הסימנים וההגדרות הבנאליות אסם נכנסת למשבר רשת. הסיבה: דבריו של יו“ר החברה, דן פרופר, אשר האשימו את נתניהו בהסתה נגד מערכת המשפט גררה תגובה חריפה מצד סביבתו של…

השיימינג נגד אלירז שדה הוא לקח שצריך ללמוד בשיווק באמצעות משפיענים

הקונספט של שיווק משפיענים הפך בשנים האחרונות למאסט. מדריכים רבים נכתבו בנושא כיצד לצעוד בו נכון אבל העיקרון הוא זהה: רוצים לקדם אג'נדה חברתית? חפשו משפיען, רוצים לקדם מותג? פנקו…

לשיימינג נגד מפיצי תוכן מיני יש פוטנציאל לצמצם את התופעה

כנראה שלא הרבה יודעים אבל ישנו חוק, האוסר על הפצה של תוכן מיני פרטי ברשת. מעשית, כנראה שהחוק הזה לא באמת מרתיע וזו בעיה. הסיבה לבעיה הזו היא החולשה של…

ארומה ת“א: מילים יפות יכולות לעבוד רק פעם אחת

בתחילה היה נדמה שהתגובה של ארומה תל אביב הצליחה להעביר מסר, לפיו מדובר במותג שמביע דאגה ללקוחות שלו ומתייחס לאירוע ברצינות. אבל בתוך זמן קצר פורסמו העדויות על התגובה הראשונית…
תפריט