מנהיגות בזמן משבר

בזמן משבר המנכ“ל הוא האיש הכי בודד בעולם. הוא זה שצריך לקבוע כיוון ולקבל החלטות קריטיות בלוח זמנים לא אפשרי. מנהיגות נבחנת בזמן משבר

משבר זה לא מצב של Business As Usual, משבר זו אופרה אחרת. מציאות שבה גולשים עלולים לקבוע את כיוון המניה, לפגוע במיתוג המעסיק ולטרפד מהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח. עד כמה מנכ”לים מחוברים לעולם הרשת ויכולים לקבל את ההחלטות הנכונות שיאפשרו להם לנווט נכון לחוף מבטחים או אולי לנצל את ההזדמנות?

בזמן משבר, עלולה להיות אווירה לא נעימה, הארגון יוצא מאיזון. לעיתים ישנם חילופי האשמות, הזדמנות לסגירת חשבונות או כיפוף ידיים בין מנהלים – ועדיין, מי שמנווט את הספינה הוא המנכ“ל. הוא זה שצריך להכריע בין הייעוץ המשפטי, לייעוץ התקשורתי, בין השיווק לבין הכספים, בין המדיה לבין שירות הלקוחות. 

המשמעויות הן עליו, הוא זה שיצטרך להתייצב בחזית. הוא זה שיצטרך לשלם את המחיר.

החלטות מוטעות של מנכ”לים במשברי רשת עלולות ליצור תג מחיר של מאות מיליוני דולרים. ההרצאה מנהיגות בזמן משבר תפרוש את הכלים, את נקודות המבט ואת השאלות שמנכ“לים צריכים לשאול בזמן משבר. 

אלו יאפשרו לכם להמשיך לנהל נכון גם כשהרשת גועשת והלחץ גובר.


או