ניהול משברים בעידן הדיגיטלי
כיום, המשברים מתרחשים בעידן דיגיטלי אבל המודלים להתמודדות איתם נכתבו במאה הקודמת, מאה שבה השחקנים המרכזיים היו כלי התקשורת והדרך אליהם עברה דרך משרדי יחסי ציבור.
התפישה של פעם היתה שככל שמשרד יחסי הציבור שלך מחובר יותר לעיתונאים, יחוסו עליך בזמן משבר. המציאות הזו כבר לא קיימת היום, המשבר כבר לא מתנהל כמעט בכלי התקשורת. השיח מתנהל ברשת.
קחו לדוגמה את המשבר של ספוטיפיי בגלל ניל יאנג, שום צעד במשבר הזה לא נעשה בתקשורת, הכל נעשה ברשתות החברתיות, התקשורת היתה רק כלי דיווח.
יותר מכך, הפילוח, המיקוד וכל היכולות של העידן הדיגיטלי – מייצרות שיח במקומות מסויימים, שממשיך להתנהל גם כשכלי התקשורת עברו הלאה. כלומר, הרשת מהווה זירה, חממה, שמשמרת משבר.
אלו תנאים שמחייבים מותגים לחזור מחדש לשולחן ולעצב מחדש את דרכי ההתמודדות שלהם.
ההרצאה של המשבריסט, ניהול משברים בעידן הדיגיטלי, תעדכן לכם את השפה המשבריסטית ותתאים אותה למציאות של המשברים כיום. ההרצאה תשבור את העולם המוכר והידוע של המשברים ותעניק לכם סט כלים אחר, מפוכח ויעיל יותר, שישרת אתכם ברגע שבו יפרוץ משבר. והוא יפרוץ, זו רק שאלה של זמן.
מידע נוסף אודות סוגי הסדנאות
סדנת ארגז הכלים מציעה לכל בעלי התפקיד הרלוונטיים בארגון, ידע תיאורטי ופרקטי, שיקל את ההתמודדות בשעת מבחן. הסדנה תעסוק בהיערכות מקדימה, זמן התגובה, המוקשים בדרך וניהול ההתערבות
מהי האחריות שמוטלת על מעסיק, ממה עובדים צריכים להיזהר ומהן הטעויות הנפוצות של עובדים ביחס ללקוח? סדנה זו תעסוק בהיבטי ניהול המשאב האנושי לפני אירוע שיימינג ובמהלכו, במטרה לצמצם את הסיכויים לחשיפה שלילית ברשת ואת ההשפעה השלילית על עובדים בעקבות אירוע כזה על הארגון.
כשמשבר פורץ, האוריינטציה היא צמצום, הכלה ודחיקת הנושא מסדר היום.
הניסיון מלמד שמותגים שניהלו נכון משברים, ביצעו תהליך פריצה צמיחה (Growth Hacking) מהיר ויעיל, בעלות תקציבית זניחה.
הסדנה של המשבריסט תעסוק בשאלה איך למנף משבר