סדנאות שיימינג ומשברים

מפוסט קטן למשבר גדול: זירה מאתגרת של משברים פוטנציאליים

משבר הרשת שנגרם כתוצאה מהפצת תמונות מאירוע בו הורד נוסע בכוח מטיסת יונייטד יצר נזק של 700 מיליון דולר לבעלי המניות. פוסט של עובד שחשף התכתבות וואטסאפ עם המנהלת שלו יצר נזק תדמיתי למותג פוט לוקר. הקורנפלקס של תלמה, הקמפיינים הסקסיסטיים של יין בעיר ושל רשת ההמבורגרים אגאדיר, אלו הן רק חמש דוגמאות למשברים שהתחילו ברשת, יצרו נזק ברשת, עברו לכלי התקשורת והשפיעו גם על התנהלות הלקוחות בעולם האמיתי.

הוויראליות והקלות שבה ביקורת ברשת החברתית צוברת תאוצה העצימו את כוחו של הלקוח והופכות את השיימינג לכאב ראש עבור עסקים ומותגים. התוצאה היא פגיעה בדימוי של העסק, צריכת זמן ומשאבים, נזק כלכלי וירידה בהכנסות.

אסף שמואלי, יועץ תקשורת וניהול משברים ברשתות חברתיות, והאיש מאחורי בלוג "המשבריסט", מנתח את תרבות השיימינג ומסביר איך להתמודד עם המשבר שהיא עלולה ליצור.

לפרטים נוספים והזמנות,
צרו עמנו קשר

    מידע נוסף אודות סוגי הסדנאות

    סדנת ארגז הכלים מציעה סדנה לכל בעלי התפקיד הרלוונטיים בארגון, שמטרתה לרכוש ידע תיאורטי ופרקטי, שיקל את ההתמודדות בשעת מבחן. הסדנה תעסוק בהיערכות מקדימה, זמן התגובה ופוסט האירוע. כמו כן, תעסוק סדנה זו ביתרונות ובחסרונות של כל כלי בארגז הכלים.

    הרצאות מתקדמות
    מה רע בשיימינג? הרצאה פותחת אופקים לתלמידי תיכון
    תפריט