הרצאות וסדנאות משברי רשת
פוסט אחד לא יכניס אתכם למשבר, תגובה לא טובה כן.
החדשות הרעות הן שהעולם השתנה והיום ישנה זירה שמייצרת משברים בתוך דקות ואם זה לא מספיק, בניגוד לתקשורת שעוברת הלאה, הרשת ממשיכה לעסוק בכם.
הוויראליות והקלות שבה ביקורת ברשת החברתית צוברת תאוצה העצימו את כוחו של הלקוח והופכות לכאב ראש עבור עסקים ומותגים. התוצאה היא פגיעה בדימוי של העסק, צריכת זמן ומשאבים, נזק כלכלי וירידה בהכנסות.
לתובנות ולניסיון שיש לאסף שמואלי, האיש מאחורי בלוג "המשבריסט" והפודקאסט "סערה ברשת", אין תחרות. ההרצאות והסדנאות שלו, יפתחו את הדלת לניהול משבר מושכל יותר ויפחיתו את הסיכון לטעויות.
מידע נוסף אודות סוגי הסדנאות
סדנת ארגז הכלים מציעה סדנה לכל בעלי התפקיד הרלוונטיים בארגון, שמטרתה לרכוש ידע תיאורטי ופרקטי, שיקל את ההתמודדות בשעת מבחן. הסדנה תעסוק בהיערכות מקדימה, זמן התגובה ופוסט האירוע. כמו כן, תעסוק סדנה זו ביתרונות ובחסרונות של כל כלי בארגז הכלים.
מהי האחריות שמוטלת על מעסיק, ממה עובדים צריכים להיזהר ומהן הטעויות הנפוצות של עובדים ביחס ללקוח? סדנה זו תעסוק בהיבטי ניהול המשאב האנושי לפני אירוע שיימינג ובמהלכו, במטרה לצמצם את הסיכויים לחשיפה שלילית ברשת ואת ההשפעה השלילית על עובדים בעקבות אירוע שיימינג בארגון.
נתפסתם עם המכנסיים למטה? קורה. יש לכם 3 אפשרויות: לטעות, להתנצל או לנצל.
החדשות הרעות הן שהשיח עליכם שלילי, החדשות הטובות הן שיש שיח ושיש קשב. עכשיו צריך לדעת איך לנטרל את הגל השלילי וליצור ממנו פידבק חיובי.
אומרים (בצדק) שגם להתנצל צריך לדעת ולכן הסדנה של המשבריסט תעסוק בדרכים להתנצל ויותר מכך, בשאלה איך לבצע Shaming Turnaround ולנצל את ההזדמנות שהמשבר יצר כדי להגדיל מכירות, להגביר את המודעות החיובית למותג או לחזק את נאמנות הלקוחות.