הטעויות של שופרסל

בנובמבר 2021 חשפה הכתבת מעין פרתי מערוץ 12 ששופרסל מפעילה אתר אונליין סודי לאוכלוסייה חרדית. בכתבה נטען שבאתר הסודי התגלו פערי מחיר משמעותיים ביחס לאלו שמוצגים באתר שמופנה לציבור החילוני.

בתחילה היה נראה ששופרסל הצליחה להתגבר על החשיפה הלא נוחה באמצעות התגובה שנוסחה לכלי התקשורת, אבל בתוך מספר ימים, התברר שמדובר במשבר. בעקבות המשבר שופרסל הורידה את האתר מהרשת והמוניטין שלה נפגע גם בקרב הקהל החילוני וגם בקרב הקהל החרדי.

למרות שהמותג פעל בהתאם למודל הקלאסי של ניהול משברים ואף העמיד מנכ“ל הרשת עמד בחזית, הוא יצא מהמשבר בעמדת נחיתות גבוהה מזו שהוא נכנס אליה. 

המשבר הזה הוא הזדמנות עבור המותג שלך ללמוד מה לא לעשות בשעת משבר. ההרצאה המיוחדת של המשבריסט תנתח את המשבר, את המסרים של שופרסל ואת הטעויות שנעשו בו.

הטעיות של שופרסל היא הרצאת בוטיק לזמן מוגבל והיא תהיה זמינה עד אוגוסט 2022

 

מידע נוסף אודות ההרצאות של המשבריסט

בזמן משבר המנכ“ל הוא האיש הכי בודד בעולם. הוא זה שצריך לקבוע כיוון ולקבל החלטות קריטיות בלוח זמנים לא אפשרי. מנהיגות נבחנת בזמן משבר.

טעות של מנכ”לים במשברי רשת עלולות ליצור תג מחיר של מאות מיליוני דולרים. ההרצאה מנהיגות בזמן משבר תפרוש את הכלים, את נקודות המבט ואת השאלות שמנכ“לים צריכים לשאול בזמן משבר

אלו יאפשרו לכם להמשיך לנהל נכון גם כשהרשת גועשת והלחץ גובר.

או