משברים בטיקטוק
אחת השאלות הכי מעניינות היום היא: איך להתמודד עם משברים בטיקטוק?
טיקטוק היא הפלטפורמה הצומחת ביותר כיום. זו לא דעה, זו מציאות. וכמו בתחילת ימי הרשתות החברתיות יכול להיות שאתם לא שם, אבל הלקוחות שלכם כן. בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות, טיקטוק היא לונה פארק של ויראליות.
אם התוכן טוב וקליט, האלגוריתם מריץ אותו. ואם התוכן הזה מציג אתכם באור שלילי, כדאי לזכור שיש בטיקטוק כ-2 מיליון משתמשים ישראליים – לא זירה שמומלץ לוותר עליה. אגב, תוכן מעניין זולג לפלטפורמות אחרות, כך שזו רק שאלה של זמן עד שהמשבר יגיע לקהלים נוספים באמצעות פייסבוק, אינסטגרם וכלי התקשורת.
ההרצאה על משברים בטיקטוק תעסוק בחומרים שמהם עשויים משברים ותעניק את התובנות על הדרכים להתמודד עם משברים, בדגש על טיקטוק ועל סל האפשרויות בו.
או